Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

detto

no,

vlezte mu tam(Y)

0/0
16.6.2008 18:26

Kulik

Souhlasím,

dorůstá, ostatní nejsou ani na stopě

0/0
7.3.2008 18:17

Jirka1968

Karma.

Ne, ze bych souhlasil doslova, ale jinak jste to vystihl. Pan Topolanek mne prekvapuje cim dal vice a v dobrem slova smyslu.

0/0
7.3.2008 17:57

cutac

Za jedna pane Prokop

Moc jste mě potěšil

0/0
7.3.2008 0:44

Kaphral

Velice přesně

jste popsal jak to cítím i já. Projevy při volbě presidenta byly projevy státníka. Jeho cesta do USA je politickým předělem. Jsem rád, že náš stát má v čele nejen státníka presidenta, ale i státníka  premiéra.

0/0
4.3.2008 19:09

koleis

pozitiva? subjektivně nulová

no tak že bych zrovna obdivoval mirkovy záchvaty kašle na to co si my občané myslíme o zamýšlenén čoklím označkování si sféry vlivu američany (zvednout nožku a vyroste radar i s agentíky). co je na tom vlastně pozitivního? pro autora snad cosi ano, pakliže je členem jisté menšiny a jinak než v síle a diktátu šanci své verze nespatřuje. pro mne ale nic.

to že topolánek riskuje snajprovskou kulku mi žádná pozitiva zkrátka nepřináší, byť uznávám, že odvahu má. vnímám ho spíš jako bodavý hmyz v bytě. vosa útočná je opravdu útočná, ale místo obdivu se snažím rychle eliminovat.

s takovou i zažije ods v dalších volbách strašlivý debakl, protože vzhledem k počtu odpůrců základny je zřejmé, že je jich nezanedbatelné množství i u jinak voličů ods.

0/0
4.3.2008 1:11

meloun

Myslím, že pravdivější než tyto hloupé častušky

by bylo napsat, že Topolánek by nebyl nic bez Dalíka. Nebyl by bez něj ani předsedou ODS a bez Dalíkem nakoupených poslanců by nebyl ani předsedou vlády.

V tom, co dělal sám vždy zkrachoval - počínaje studiem přes podnikání až po manželství.;-D

0/0
3.3.2008 20:04

Karel

To si snad napsal Topolánek sám.

Ze stolice marcipán, fešáku, udělat nejde.

Ten výkal na rozdíl od Topolánka není tolik škodlivý a nebezpečný.

Z Topolánka a jeho gaunerovin se bude tato společnost zase nějakou dobu léčit.

0/0
3.3.2008 19:01

Yeback

Re: To si snad napsal Topolánek sám.

R^ Tož za totok máš u mňa karmu jaxviňa...hlavně ten marcipán...;-D

0/0
3.3.2008 21:14

Felis Sapiens

Re: To si snad napsal Topolánek sám.

Jako vždycky věcně a logicky, jako bys právě absolvoval VUML. ;-D

0/0
4.3.2008 22:54

meloun

aby ses z tý konfederace senilních vězńů neposral

;-D

0/0
3.3.2008 18:44

Dafnis

Re: aby ses z tý konfederace senilních vězńů neposral

Nelze reagovat jinak - KRETÉNE, KRETÉNE, KRETÉNE

0/0
4.3.2008 5:05

Yeback

Žádný topol neroste až do nebe..

;-D

0/0
3.3.2008 16:01

Saltos Alim

Saltos@seznam.cz

I  mezi politiky  jsou lidé kteří rostou a kteří zakrňují. Ať chci nebo ne, Topolánek v mých očích se po návratu z USA a Kanady stal z politikáře politikem a premierem jaký má být. Zřejmě tam s úspěchem nakoupil dost potřebného.  Moc mých sympatií nikdy neměl, ale   v nedělním poledním TV pořadu  silně zabodoval. Lituji, že socdem jako opozice má v čele  některé  jen  typicky   pavlačové  politikáře, k jejich škodě.  Lidé to  postupem doby  očividně rozeznají a spočítají.  8-o

0/0
3.3.2008 15:25

petrof

Paroubek mezi indiány....

kdyby žil ten otylý vepř mezi indiány, určitě by mu dali jméno " ten, co nikdy nic nevyhrál"... a bylo by to trefné.

U nás se jmenuje holt Paroubek, ale jinak to vyjde na stejno !!!!   Rv;-)Rv 

0/0
3.3.2008 13:54

Miroslav Hyliš

Klaus-Thatcherová, Topolánek Regan!!

Pane Prokop, to si važně myslíte? A tento úkon provadíte tím kulatým zařízením co máte nasazené na krku? Pravě obrovská omezenost těchto pánů (morální prvního, myšlenková obou a inteligenční druhého) tvoří markantní kontrast od Thatcherové či Regana (možná budou potřeba jen jiné brýle).Klaus a Topolánek jsou bohužel (a díky hlouposti, lenosti a apatii místních voličů) jen lokální, ideologií omezení "malopolitici".Jejich srovnávání se světovými státníky je nekonečně směšné. Svým omezeným ideologizmem se podobaji spis demagogum/diktatorum na vychod od nas. Meli by oba pochopit (a hl. jejich volici a priznivci jako vy) ze nejen pro ekonomiku plati pravidla (stimuly ci brzdy) konkurence a volneho trhu, ale stejnetak pro "trh myšlenek", kteremu oba tak uporne brani. Doporucuji si rozsirit obzor: http://hylis.blog.idnes.cz/c/25970/Posledni-trik-lisaka-Klause.html

0/0
3.3.2008 13:09

Glock

Re: Klaus-Thatcherová, Topolánek Regan!!

co si přesně představujete pod pojmem "obrovská omezenost"? Nejste z druhu "přeháněčů"?

0/0
3.3.2008 13:18

Glock

Re: Re: Klaus-Thatcherová, Topolánek Regan!!

Ajo, teď koukám, že jste se "přifařil" k Janu Borovičkovi. No, potom si do oka nepadneme. :-/

0/0
3.3.2008 13:20

ferdík

Re: Klaus-Thatcherová, Topolánek Regan!!

Váš příspěvek nemá chybu,myslíte tedy,že p.Paroubek a spol.jsou velkopolitici kteří snesou srovnání se světovými státníky , nebo že by pan agent Filip?Začínám se za svou omezenost stydět.Ještě že v našem ubohém národě máme voliče jako jste vy!(Y)

0/0
3.3.2008 14:45

Shob

Paroubek Topolanka nikdy neporazil

I v tech debatach pokazde vyhral Mirek Topolanek. Paroubek hraje totiz tak o dve ligy niz nez Topolanek. Srovnavat je, je jako srovnani hrace 1. a 3. ligy.

0/0
3.3.2008 12:59

Glock

Re: Paroubek Topolanka nikdy neporazil

jj, také si myslím, že blog je spíše urážkou pro MT. Srovnávat ho s JP? Brrrr Rv

0/0
3.3.2008 13:16

detto

Re: Re: Paroubek Topolanka nikdy neporazil

no jo jistě, paroubek fuj a topolánek huj, škoda, že ten pan redaktor ještě nebyl za komoušů, to by se měl dobře. po návratu z US je topol politikem. jak se mu ta moudrost najednou dostala do hlavy?

0/0
16.6.2008 18:29

jozka

Dost laciné

Když v dnešní době Topolánek upadá v preferencích, tak nezbývá než pořád omílat stejné kecy o Paroubkovi. Ale to patří k naší povaze. Když nemohu být já lepší, tak udělám vše aby i můj soused nebyl lepší. Ale přirovnávat Topolánka či ho nějak spojovat s Rašínem či Kramářem, to už autor mele z posledního. Jakkoliv spojovat, byť i náznakem, Rašína s Topolánkem je jako srovnávat Rembrandta s patlalem. Ostatně důvod proč Topolánek nenavštěvuje žádné konference je snad jasný, ne?

0/0
3.3.2008 12:54

Glock

Re: Dost laciné

Mám dojem, že autor MT přirovnal k Ronaldu Reaganovi. Nechci MT křivdit, ale RR je možná o stupeň (několik stupínků) výše.

0/0
3.3.2008 13:13

Glock

Re: Re: Dost laciné

sorry, nějak se mi to povedlo odeslat 2x nevím jak ;-)

0/0
3.3.2008 13:15

Glock

Re: Dost laciné

Mám dojem, že autor MT přirovnal k Ronaldu Reaganovi. Nechci MT křivdit, ale RR je možná o stupeň (několik stupínků) výše.

P.S. No, nevím, ale práce předsedy vlády není žádná "flinkačka", pracovní program rozvrhnutý na minuty a státní návštěvy dohodnuty 4-6 měsíců dopředu. Jak má potom stíhat nějaké konference???

0/0
3.3.2008 13:14

Bedrich

"Úcta k politickému odkazu Kramáře a Rašína."

By mě zajímalo, v čom se projevuje a jestli to nejni poněkud omšelý odkaz. Jináč, ten příklad s tím velkým plyšákem, to máte ňáký trauma z dětství na plyšáky? :-)

0/0
3.3.2008 12:48

Glock

Re: "Úcta k politickému odkazu Kramáře a Rašína."

být zalehnut velkým plyšovým medvědem není zrovna to "pravé ořechové" (vl. zkušenost) ;-D;-D

0/0
3.3.2008 13:10

v.

Topol jak má být

Souhlasím, musí se uznat, že Topolánek převzal ODS po Klausovi, vyhrál volby, sestavil a udržel vládu, v době, kdy to většina lidí pokládala za sci-fi, prosadil reformu, stál neochvějně za Klausem při prezidentské volbě, má jasná stanoviska a je přímý, až člověk někdy zatají dech, jako např. při vyznamenání mašínů. Stalo se neslýchané - začala debata o třetím odboji. A nezačali ji disidenti, ale Topolánek! Ačkoliv mě štve svým někdy buranským vystupováním, musím uznat, že je po Klausovi druhým opravdovým POLITIKEM u nás. Hurá, konečně se někdo další našel.

0/0
3.3.2008 12:43

Glock

Re: Topol jak má být

k tomu "buranskému vystupování" přidejte ještě "někdy arogantnímu" a podepíši se pod to. R^

0/0
3.3.2008 13:11

v.

Re: Re: Topol jak má být

To tam klidně přidám. Ale musím k tomu dodat, že co se týká arogance, tak Paroubkovi, ba ani Rathovi nesahá ani po kotníky.

0/0
3.3.2008 14:51

Salami

Výborně

a přesně napsáno i analyzováno. Velká karma!

0/0
3.3.2008 12:33

noether

Matení příčiny a následku

Odhlédnu-li od toho, že až volby asi tak za dva roky ukáže, kdo měl pravdu, je třeba se na tu "odvahu" Mirka topolánka podívat poněkud blíže. Současný premiér v podstatě jenom aplikuje ono ódéesácké, teď jste nás zvolili a dejte nám nám 4 roky pokoj, protože my si tu budeme dělat co chceme a většinový názor nás nezajímá. Chápu, že to může čáasti voličů imponovat, nicméně s ohledem na to, že i ty následující volby by mohly být demokratické, je radar v brdech, privatizace celého zdravotnictví a podobné protilidové aktivity poněkud kontraproduktivní.... ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2008 12:31

xlb2

Re: Matení příčiny a následku

vetsinovy nazor projevili volici ve volbach. vyhrala ODS se svym programem, pokud nejste schopen tento vetsinovy nazor respektovat, tak mate smulu

0/0
3.3.2008 12:33

noether

Re: Re: Matení příčiny a následku

R^Ano, reakce přesně v duchu stranické linie.  Já to vase "vítězství" respektuji, respektuji dokonce nákup poslanců ČSSD - měli by je líp vybírat - a taky s jednou věcí dokonce nesouhlasím s Jiřím Paroubkem. Narozdíl o něj si myslím, že by ČR měla po příštích volbách vypsat referndum o radaru a v případě negativního výsledku smlouvu vypovědět. Jiří Paroubek ji chce respektovat. P.S. Osobně jsem pro radar namířený do Ruska a v referendu budu pro. Ale až vv referendu.

0/0
3.3.2008 12:41

Glock

Re: Re: Re: Matení příčiny a následku

kdepak stranická linie, to jsou kupecké počty. To samé přece dělal Špidla, po něm Gross. To je běžné a NORMÁLNÍ. Váš problém je, že se momentálně nesnášíte s politickou realitou v ČR. Rv

0/0
3.3.2008 13:06

Rendík

Re: Re: Matení příčiny a následku

Ještě scházelo dopsat,že KSČ taky zvítězila v roce 1949 při volbách,protože si to většina voličů přála.

0/0
3.3.2008 12:46

Glock

Re: Re: Re: Matení příčiny a následku

1949 volby: koho volit?

Povoleni: Národní fronta - KSČ, národovci, Socdem.

Nepovoleni: Agrární strana, ...

Výsledek voleb v roce 1949 se určoval v roce 1945 - v Košickém vládním programu (který "nějak" nenapsal Beneš, ale čeští komančové v SSSR).

0/0
3.3.2008 13:08

v.

Re: Matení příčiny a následku

Nikdy si nebudou dělat, co chtějí. Jsou v takové koalici, že tam moc místa na taneček není. Jaký většinový názor máte na mysli???? Většinově vyhrála ODS!

0/0
3.3.2008 12:45

Kamil

Re: Matení příčiny a následku

Jak jste přišel na to, že u voleb se pozná, kdo měl pravdu? Dle této logiky měli pravdu Hitler s Gottwaldem a Milada Horáková byla naopak zrádkyně... 

0/0
3.3.2008 12:58

hospoda

Re: Matení příčiny a následku

Já prostě jak vidím slovo "protlilidové" tak mi fakt není dobře. ODS vyhrála volkby tečka.

0/0
3.3.2008 14:13

František I.

Také u mne

hodně stoupnul Topolánek, díky své americké anabázi, v ceně. A to jsem si hocenil poměrně hodně.

0/0
3.3.2008 12:21

vaclavik

Každopádně nesleduje pořád průzkumy,

a jde i proti. To je to co ten zbabělec ze Sýrie nikdy nepochopí.

0/0
3.3.2008 12:16

bear

Re: Každopádně nesleduje pořád průzkumy,

R^;-)

0/0
3.3.2008 12:53

J.Medula

Vynikající

je zejména přesná analýza J.Paroubka. Ano, to jsou důvody, kvůli kterým je pro českou politiku tak nebezpečný. Připravte se na spoustu urážek a jedovatých plivanců bez argumentů,kterými Vás zahrnou všichni ti, kteří nejsou schopni ve vlastním článku formulovat své myšlenky a proto jen štěkají v diskuzích.R^

0/0
3.3.2008 12:15

martin

bohužel...

...této osobnostní analýze chybí to nejdůležitější - objektivita, nezaujatost. I když s některými dílčími postřehy by se dalo souhlasit.

0/0
3.3.2008 12:13

nalim

popleto

Vy se pane Prokope nepletete jen ve Vašich rádoby moudrech,V y se pletete i ve faktech-Klaus neřekl o Topolánkovi,že je plochý a dutý,on řekl,že je falešný a prázdný a to je pravda i dneska

0/0
3.3.2008 12:11

xlb2

Re: popleto

tak to je omyl... plochy a duty rekl, falesny a duty napsal do sms. to, ze se oba nemeli moc radi neni zadnym tajemstvim, ale ocividne se naucili jeden druheho respektovat. to, ze byl VK zvolen Prezidentem na dalsi funkcni obdobi je predevsim Topolankova zasluha.

0/0
3.3.2008 12:31

vencast

Asi

ne se vším souhlasím ale že se pan Topolánek učí velice rychle je jasné . A to je dobře!

0/0
3.3.2008 12:10

kost

ty seš debílek, autore

takovej malej, bezvýznamnej, fanatickej ODSsáček (Y);-D

0/0
3.3.2008 12:05

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz