Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

roddie

14. 12. 2007 11:40
__

Greenpeacáci mě naposled dostali před Priorem v Olomouci, když jsem byl na extrémně nevýhodné práci za 7500 čistého, před asi 5 lety. Zastavili mne a že jako jestli o nich vím, o jejich akcích a tady ten letáček a jestli s nimi souhlasím, tak říkám, že s některými akcemi ano, a jestli bych teda nepřispěl, tak říkám, proč ne, a na to VYTÁHLI SLOŽENKU A ŽE MINIMÁLNÍ ČÁSTKA JE 600 KČ!!! Tak jsem je slušně poslal do pr.... a šel jsem domů.

0 0
možnosti

antizel

12. 12. 2007 10:05
nová totalita se hlásí ke slovu

eko aktivisté a tento světonázor je možno směle přirovnat k fašismu a komunismu , na začátku pár pěkných myšlenek a frází a na konci - my svou pravdu prosadíme za každou cenu - i silou(Y)Rv

0 0
možnosti

venca

12. 12. 2007 2:40
výborné

Škoda že podobné "komínové" akce nedělají i odpůrci "melounů".Aby je bylo také vidět a slyšet !Ale proti čemu by se  vlastně protestovalo?????Mimo GP(melouni)

0 0
možnosti

hexx

11. 12. 2007 22:30
U nas v Kocourkove to ani jinak nejde

Jenze tady je problem ten, ze jedinec zde nema sanci, pravo zde nefunguje, obcanska spolecnost je v plenkach. Co treba vsechny ty natlakove akce na vykup pozemku pro stavbu nejakych nesmylnych montoven, likvidace starych domu za nezajmu mistnich a neschopne policie (kupodivu i za nezajmu Greenpeace), existence zvirecich koncentraku, nesmyslne stavby dalnic, niceni krajiny...je toho moc, jedinec nema sanci, tim mene pokud by se ridil jen pravem, nedelejme si iluze. Pokud chcete uspet, musite chtit a musite byt slyset - videt. To je realita. GP jsou mi sympaticti uz jen tou aktivitou - na rozdil od 99% lhostejne populace.

0 0
možnosti

sahula

12. 12. 2007 11:47
Re: U nas v Kocourkove to ani jinak nejde

Nějak mi uniká význam slov "nesmyslné stavby dálnic" Máte snad na mysli D8 a její ekologické nedokončení a ekologický obchvat přes Lovosice podél Labe do Ústí? Protože jsem ze SČ,moc dobře si pamatuji ty smogové rána a vůbec celé týdny kdy sme si nemohli kvůli smogu otevřít okna. A dnes zase nemohu,tentokrat diky našim milým ekologům a jejich vznešeným aktivitám za nas ostatni,kdy mi pro změnu pod okny burácí hustý provoz svedený z dálnice. A proto ať jdou tihle samovolně jmenovaní zastupci naší lhostejné populace,s jejich rádobyekologickýma aktivitama třeba do prdele!!!

0 0
možnosti

Jarda

11. 12. 2007 16:23
Pozoruhodné, jak rychle vyskočila "karma".

Při pohledu na Zelené Khméry je holt zajedno levice i pravice, věřící i ateisté, muži i ženy, psíkaři i kočkaři...

0 0
možnosti

Glock

11. 12. 2007 13:24
proč vulgarismy?

Stačí počítat do deseti nebo si přeříkat deset nejsprostších slov, to zabírá. Proč jim dávat do ruky pseudoargument hulváctvví a vulgarity?

Jinak hezké.R^

0 0
možnosti

hasil

11. 12. 2007 13:19
není co dodat

jenom musím karmovat.;-D

0 0
možnosti

mart8

11. 12. 2007 13:04
bravo

spot se mi líbí!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS