Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

silentvoice

Klamstvo...

strana Fides nikdy nebola v koalícii so stranou p. Csurku ( podľa autora otvoreného antisemitu )...sú tam aj ďalšie klamstvá, ale nemá zmyslel diskutovať so zaslepeným autorom blogu... niekoľko čísiel :

r. 1998 - 2002 : prvá vláda premiéra Orbána - zahraničná zadlženosť Maďarska klesá z 56 % ( 1998 ) na 52 % ( 2002)

r. 2002 - 2010 : 8 rokov socialistickej vlády - zahraničná zadlženosť narastá z 52 % ( 2002 ) na 79 % ( 2010 ).... nárast 27 % HDP za 8 rokov !!! Autor uvedomuješ si čo píšeš, keď píšeš o ekonomickej neschopnosti Fidesu, alebo musíš štekať za každú cenu ?

+1/0
28.1.2012 12:13

bakules2

aha,socialista odstrčený od koryta

to musí být všechno špatně;-D u nás to tak defraudant taky říká;-D

0/0
18.1.2012 7:26

trol

Internacionální pomoc Maďarsku?

Vážený pane,

netrufám si hodnotit, která maďarská vláda je lepší, či horší. Podstatné je, že stávající vládu si zvolili Maďaři sami, předpokládám, že demokraticky a tato vláda získala ve volbách ústavní většinu.Tedy má rozhodně právo vládnout podle svého, opozice má právo remcat v parlamentu, (ale to je tak všechno) a pokud se to voličům nebude líbit, nemusí jí v příštích volbách volit. Co voličům kdo před volbami sliboval, není v tuto chvíli podstatné, volič má svůj mozek a má ho používat. Ale hlavně, je to věc Maďarů a nikoho jiného. Pokud příště získají 100% hlasů komunisti,fašisti, nebo jakákoliv jiná strana, Zvolí si ji Maďaři a Maďaři ponesou důsledky svojí volby. Proto mě děsí Vaše dovolávání se EU a NATO. To Maďarsku nestačila jedna internacionální pomoc v roce 1956? Nám v Československu 68 stačil bohatě a to byla proti Maďarsku je taková vojenská švejkárna. A  Vaše srovnávání s nacisty a komunisty trochu kulhá, ty se volbami nezdržovali.

+1/0
17.1.2012 22:24

raz

Jde o to jestli je Maďarsko suverenní zemí

1) Má Maďarsko právo na to,aby svobodně zvolený parlament odsouhlasil Ústavu své země?

2) Má Maďarsko právo se ve své Ústavě přihlásit k odkazu svého zakladatele sv.Štěpána a ke svým křetanským základům?

3) Má Maďarsko  právo ve své Ústavě prohlásit,že záladem státu je rodina složená s muže a ženy?

Jestli je tedy znakem státní suverenity demokratického státu právo,aby ve svobodných volbách zvolený Parlament schválil  Ústavu suverenního státu, tak jedinu demoratickou  formou nesouhlasu je aby občané v nových volbách zvolili Parlament jiný a ten Ústavu změnil. Ale to nechme na občanech Maďarska a bylo by katastrofou pro demokracii, aby Bruselští úředníci diktovali kterémukoliv členskému státu,co má mít ve své Ústavě.

To že se něktará ustanovení Ústavy Maďarska nelíbí autoru této polemiky je naprosto vedlejší.Jedině co je důležité je,  jestli byly v Maďarsku volby svobodné a demokratické.Jestli ano,tak jakýkoliv zásah Bruselu je vměšování do vnitřních věcí suverenního členského státu EU.

+4/0
17.1.2012 18:44

František Matějka

Re: Jde o to jestli je Maďarsko suverenní zemí

R^

0/0
17.1.2012 20:06

Shadow stalker

Hezky napsáno, díky

R^

0/0
17.1.2012 15:09

echo.3.

Článek dobrý

polemika s diletantským manipulátorem Matějkou, zcela zbytečná.

+13/0
17.1.2012 13:42

Cynyc_

Re: Článek dobrý

Přesně tak, oč je lepší autorova analýza situace v Maďarsku, o to je horší jeho chápání motivů pana Matějky. Ten totiž nestojí o pravdu, ale o popularitu, a populární může být jen u těch, pro které je emocionální reakce na jeho demagogii důležitější než fakta. A proto ani je, ani pana Matějku pravda o Maďarsku nezajímá.

+5/0
17.1.2012 14:50

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Článek dobrý

Matějka přece není žádný typ pravicového demokrata, ani nepíše jen sám za sebe, jak se snaží namlouvat ostatním. Plní zadané úkoly. Příslušník ultralevicové "páté kolony", temná minulost, kontakty s podsvětím, zdatný demagog, manipulátor a provokatér. Silně to kolem něho zavání ;-€čertovinou a smradem pekelným.Rv

+2/0
17.1.2012 18:17

Cynyc_

Re: Článek dobrý

Za demokrata bych ho neoznačil ani já, ani kterýkoli kriticky myslící čtenář, a koneckonců asi ani on sám - alespoň soudě podle jeho článků, kde demokracii odmítá (buď úplně, třeba v případě Lybie, nebo prosazuje volební právo jen pro někoho). Že plní úkoly je možné (a vzhledem k tomu, kolik tráví na blogu času, se nedá vyloučit ani to, že je za to placen), ale v tom případě to dělá dosti mizerně. Jeho popularita dávno překročila zenit, jak ukazují i doporučení v této diskusi.

0/0
18.1.2012 2:13

milan166475

Re: Článek dobrý

Nechte to být a napište raději nějaký zvací dopis.nečas a spol vám to podepíšou.Ti jsou už v evropské zadeli až po uši:-)[>-]

+1/0
17.1.2012 20:28

Cynyc_

Re: Článek dobrý

Nevím, co jste tím blábolem chtěl říci, ale tuším, že jste jeden z těch, kteří rozdělují všechny na přátele a nepřátele. Přátelé jsou pro Vás všichni, kdo kritizují EU, nepřátelé všichni ostatní. Takže bude asi marné Vám vysvětlovat, že nekritizuji pana Matějku proto, že je proti EU, ale proto, že je demagog a populista. O EU se v tomto vlákně vůbec nediskutovalo a já se také do této diskuse nenechám vtáhnout. Založte si k ní vlastní vlákno.

+1/0
18.1.2012 2:07

AsistentprofParkinsona

Co je EU po Uhrách

Velevážený pán, je mi zcela jedno, zda v Maďarsku v předvolebním boji slibovaly strany lidem modré z nebe nebo pláč a pot. Je mi zcela jedno, zda jeden ministr v Uhrách je lepší než druhej. Taky mi je šmafuk, zda Maďaři platí Eurem, forintem, slovenskou korunou či jinou měnou. Zajímá mne, zda se v Maďarsku dodržují zákony a jaké jsou, ale pouze v tom případě, že pojedu Maďarsko navštívit. Toto je věc Maďarů a nikomu jinému po tom nic není. Správně se tomu neříká nevměšování do vnitřních záležitostí Maďarska. Mezinárodní společenství má zasáhnout pouze tehdy, pokud by došlo ze strany Maďaska k mezinárodnímu ohraožení, např. vojenskému napadení, nebo vynucování si protěžovaní maďarské menšiny v cizině ap. Ale jestli maďaři mluvej maďarsky  svítěj si 100 W žárovkami nebo si ustanovili monarchii, tak po tom mně vážně nic není

+10/0
17.1.2012 13:17

markyz.Gero

Re: Co je EU po Uhrách

to vše je pravda pro vnitrostátní problémy pokud bude Maďarsko navenek své závazky plnit

+2/0
17.1.2012 13:42

rachitico

Jo, článek se mi líbí, ale neodpovídat na příspěvky není fér

Je důkaz jakési nadřazenosti, vemte si příklad z Barbory Topinkové, ta se baví s každým troubou, dokonce i se mnou.

;-D

+3/0
17.1.2012 13:12

rachitico

Jo v Maďarsku už nemají ani halaszle

dostal jsem ho asi napopáté v Budapešti v restaurantu u Rakocziho mostu. Bylo výborné :-P

+1/0
17.1.2012 13:08

kuba1234

Re: Jo v Maďarsku už nemají ani halaszle

;-D Tak jak to bylo? Bylo - nebo BYLA?:-P

0/0
17.1.2012 15:27

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

je zbytečné

se o čemkoli bavit s Matějkou, ale rozhodně není zbytečné psát podobné články. Dobré R^

+10/0
17.1.2012 12:59

Karel Kubrt a tchýně

Do ust si vidite, autore?

Nejsem nejakym velkym pritelem momentalni formy evropske integrace, ale

zaplat Panbu, ze Madari v EU jsou (a NATO!!), protoze bez mezinarodniho

vlivu by zde jiz byla klerofasisticka diktatura hortyhovskeho strihu.

Nejsem nějakým velkým přítelem hnoje a fekálií, ale zaplať Panbu (pro Boha, kdo to je?), že Maďaři jsou v žumpě (a

výkalech!!), protože bez mezinárodního vlivu by si mohli umýt ruce a svobodně se nadýchnout čerstvého vzduchu.

+3/0
17.1.2012 12:53

Cynyc_

Re: Do ust si vidite, autore?

Správně, umýt ruce, nadechnout se a začít plynovat Židy. EU a NATO je to nejlepší, co nás od revoluce potkalo, přes všechny výhrady k momentálnímu stavu. Co je naopak žumpou hrozící genocidou, jsou suverénní státy s nevyspělou mentalitou a historickou zátěží. Občanovi se v nich nežije o nic svobodněji než v EU (naopak), ale vždycky se najde nějaký nablblý nacionalista, který bude ve shodě s Orwellem tvrdit, že otroctví je svoboda.

+2/0
17.1.2012 14:56

Shadow stalker

Re: Do ust si vidite, autore?

souhlasR^

0/0
17.1.2012 15:10

echo.3.

Re: Do ust si vidite, autore?

Souhlas!

      :o)

0/0
17.1.2012 17:29

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Do ust si vidite, autore?

R^R^

0/0
17.1.2012 17:35

Paeris Kiran

Re: Do ust si vidite, autore?

NATO prosím. Ale EU je to nejhorší co nás potkalo. Ekonomické stupidity které provádí jsou ještě horší než předvádělo RVHP.

Prosím ať je to ryze POLITICKÝ spolek který se přestane zcela zabívat ekonomickými otázkami. Protože to EU očividně nejde.

0/0
17.1.2012 18:28

Jan Vrana

Re: Do ust si vidite, autore?

Dosti jednostranny pohled. Chybi mi tam uz jen to "s EU na vecne casy a nikdy jinak".

0/0
17.1.2012 18:55

barbora_topinkova

Hacky a carky

Proc dnes pisete bez hacku a carek? Jste zrovna v Madarsku;-D?

0/0
17.1.2012 12:15

Gašpo_3

Re: Hacky a carky

Keďže autor reagovať nemože:

Ak by ste si ten blog prečítala, zistila by ste to. Alebo ste blondýna?;-D

0/0
17.1.2012 12:35

rachitico

Re: Hacky a carky

je to atraktivní blondýna a brázdí oceány . Vy jste spadl z měsíce ? Nebo z višně ?:-P

+2/0
17.1.2012 12:54

PájaZítra

a to je v roce 2012 takovej problém

si do počítače doinstalovat český rozložení klávesnice i kdyby bylo systémový rozhraní třeba vietnamský?

ať jsou to wokna nebo linux či mac, všude jde CS dodat a psát s diakritikou

+1/0
17.1.2012 12:02

František Matějka

Objevil jsem své jméno v nadpisu...

... a tak alespoň krátká reakce. Je hezké, že jste se pustil do polemiky. Bylo by však fajn, kdyby se polemika týkala, aby měla smysl, stejného tématu. Tím Vaším je z naprosté většiny obsahu Maďarsko samotné. Tím mým je podle mého soudu nepřípustnost zasahování Evropské komise do ryze interních věcí jakéhokoli státu. Zejména pak, když svou vůli orojevili jeho občané ve vlastních národních volbách. To je celé.

+5/0
17.1.2012 11:52

echo.3.

Re: Objevil jsem své jméno v nadpisu...

Jobbik, pane Matějka, Jobbik!

            :o))

Že vyhrál Jobbik volby, to byly vaše bludy,

+7/0
17.1.2012 13:37

Gašpo_3

Vaše blogy si vždy prečítam rád

a díky aj v tomto prípade, pretože si na rozdiel od Vás myslím, že informácie o skutočnom dianí v Maďarsku k dispozícii moc nie sú.

Napríklad pán Robejšek napísal, že Maďarsko sa dá považovať za "lakmusový papírek" európy. A myslím že má zase pravdu. Totiž maďarská politika nám síce momentálne može pripadať ako absurdná karikatúra, lenže presne tak budú vypadať aj politiky v ostatných štátoch. Neschopnosť politických elít je do neba volajúca. A týka sa to aj zabehnutých demokracií ako je Británia, Francúzsko, Nemecko.... Zákonite to dospeje do stavu, že ľudia podporia populistické a nacionalistické strany, ktoré ponúknu skratkovité riešenia. A týmto tlakom sa prisposobia aj strany z inej časti spektra, pretože budú ochotné urobiť čokoľvek aby sa udržali pri živote.

Samozrejme to žiadne riešenie neprinesie, zhoršovanie stavu bude neustále pokračovať. Moj osobný názor je, že šanca nastane až ľudia pochopia, že partaje sú už nielen zbytočné, ale dokonca škodlivé.

+3/0
17.1.2012 11:46

koutlosh

Re: Vaše blogy si vždy prečítam rád

Souhlas, myslím, že do vlády by měli být voleni odvolatelní jednotlivci. Často narážím na to, že jednotliví poslanci mají velmi rozumné názory a postoje, ale konání vlády samotné je v až tragickém protikladu, vůči tomuto. Partaje jsou nejenom zbytečné, ale přímo škodlivé... R^

0/0
17.1.2012 15:11

Ivo Vašíček

mezinárodní reakce

Věřím, že je situace taková, jak ji popisujete. Nicméně "západní" kritika Maďarska dostává na síle jen kvůli snahám vymknout se podřízení světovému finančnímu systému. Ekonomická "hydra" představuje hlavní problém. Problém maďarské vlády je, že smíchala opatření všeho druhu.

+5/0
17.1.2012 11:46

1absolutus

Zbytečná ztráta energie.

To jste si našel odborníka k polemice! ;-D;-D

+11/0
17.1.2012 11:36

echo.3.

Re: Zbytečná ztráta energie.

:o))

0/0
17.1.2012 13:30

strycek-Joe s.r.o.

Čím vyšší DPH, tím méně svobody člověka

a je-li v Maďarsku DPH rovno 27%, pak je to na pováženou. Bohužel, i v Česku svoboda postupně mizí a DPH se zvětšuje. Karma za článek, děkuji R^

+2/0
17.1.2012 11:27

pithart

Stačilo

napsat "nemám rád Orbána" Rv

+1/0
17.1.2012 11:23

Mychal.B.

Re: Stačilo

A to je na závadu, že napsal i proč?

+3/0
17.1.2012 11:56

Paeris Kiran

Volební zákon v Maďarsku byl produktem politiků které si...

Maďaři zvolili, To že Fidézs vládne je také produktem voleb lidí kteří předtím odvolili nějaký volební systém a pak házeli hlasy přímo jemu.

Co si Maďaři zvolili to mají. A I kdyby kvůli tomu měla padnout celá EU a zhroutit se ekonomika celé Evropy nikdo jim do toho nemá co kecat. Maďaři budou muset nést následky toho co si zvolili... my ostatní v evropě následky toho že sme s nimi propojili ekonomiku.

Jediné co proti nim může zbytek evropy dělat je přestat s nimi obhodovat pokud nezmění zákony. Na to má každý právo. MMF jim není povinen půjčit pokud nechce. Ale pokud se Maďaři (z rozhodnutí řádně zvolené vlády) rozhodnou na ty podmínky nepřistoupit... jediné co s tím může zbytek Evropy skutečně dělat je začít válku... a zajímalo by mě čím. Jedinou vítězství schopnou armádu mají britové.

+3/0
17.1.2012 11:08

bpod

Vážený pane blogere,

jak můžete být členem lingvistického kroužku, když neumíte psát správně česky. V celém Vašem příspěvku chybí háčky a čárky!

0/0
17.1.2012 11:12

Paeris Kiran

Re: Vážený pane blogere,

neminul ste?

+1/0
17.1.2012 11:14

honys

Re: Vážený pane blogere,

Ježíši Kriste!!!!!! Četl jste vůbec ten blog, mám o tom pochybnosti když jste takto zareagoval. Asi neumíte číst bez čárek a háčků.;-D;-D;-D

+1/0
17.1.2012 11:43

milan166475

Re: Vážený pane blogere,

Co kdybyste se věnoval tématu?:-)[>-]

0/0
17.1.2012 20:38

Raptorski

Re: Volební zákon v Maďarsku byl produktem politiků které si...

Víceméně s vámi souhlasím, až na tu armádu - i Britové krutě osekali stavy armády. S ohledem na armády evropských zemí, nejvíc bojeschopnou armádu má Polsko.

0/0
17.1.2012 13:37

koutlosh

Re: Volební zákon v Maďarsku byl produktem politiků které si...

Souhlas, jedinou bojeschopnou armádu konvenčního typu mají Poláci.

0/0
17.1.2012 15:18

milan166475

Re: Volební zákon v Maďarsku byl produktem politiků které si...

Jako myslíte že na rozkaz firmy přestanou kšeftovat?To už by jsme byli zpět u komančů.A byla by to pěkná reklama pro EU.Už takhle se to sype.Rumuni už se taky fackujou... a bude hůř! Nebo líp?:-)[>-]

0/0
17.1.2012 20:36

Paeris Kiran

Re: Volební zákon v Maďarsku byl produktem politiků které si...

Nikoliv. Ale přirozeně státy to mohou zakázat pomocí zákonů.

Nejsem rozhodně fanda tohohle řešení. Jen sem zmiňoval možnosti kterých moc není.

0/0
18.1.2012 11:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.