Diskuse

Jak jsem konečně viděl v divadle Kočičí hru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

hendrixx

30. 11. 2011 18:42
Ta hra je výborná, ale...

inscenace s Medřickou je myslím už dávno zastaralá, statická, bez režijních nápadů. Jak tam na jevišti stojí (sedí) a mluví do těch telefonních sluchátek... Mně se vlastně ani ta Medřická v tom moc nelíbila. Fakt ale je, že televizní záznam dokáže umrtvit skoro každou inscenaci, i to, co v divadle funguje perfektně... 

Pro mě zůstává nesmrtelným zážitkem Kočičí hra Na zábradlí - s Janžurovou, v režii zvěčnělého Petra Lébla. Jedna z nejsilnějších věcí, co jsem kdy v divadle viděl. Pozval jsem na to pak rodiče a zrovna ten večer byl Suchařípa (v roli ústředního seladóna) "indisponován". Přestože ta jeho role je relativně malá, dokázal ostatní herce znervóznět a celé to úplně rozklížit. Inu divadlo - každý večer trochu jiné.

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

30. 11. 2011 19:22
Re: Ta hra je výborná, ale...

No a co byste chtěl? Živýho koně na scéně? Aby u toho Medřická žonglovala pěti míčky, pes tancoval a medvěd hrál na trumpetu? Pane, skutečnému herci stačí zvednout obočí a divák je v transu, víme? Statický... chm!:-/ Jinak blog se mi líbil, dokonce jsem viděl celé interview. To je řeč! Kdybych nebyl Vaskou Trubačevem, chtěl bych být Maďarem R^

1 0
možnosti