Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alan Lulanec and Mety-Hoo Band

21. 10. 2011 12:31
tak dost...

....svérázné srovnání, ale myslím, že jsem pochopil, oč v článku šlo. Všichni jmenovaní zkrátka udělali na starý kolena věci, které jdou na dřeň R^

0 0
možnosti

forEdd28.1

21. 10. 2011 10:33
hm

smesne prirovnani Neckar a Johny Cash. Tu charizmu, barvu muzneho hlasu atd to Johnyho Cashe idol ktery bude zit asi vecne. Neda se srovnavat nesrovnatelne. Neckar je Neckarem a ne Cashem... nebudte smesny, porad se hrat na neco anebo nekoho, budte sami sebou a to je cenne.

0 0
možnosti

manilaman

21. 10. 2011 5:29
Zpiva hezky

Poznamky ze je to hrozne, nebo zni unavene, je jen neznalost muzkalniho umeni. je to prosty  a docela mily hudebni prednes dobreho zpevaka ve veku. Pisen me zaujala, klidne bych si koupil jeho CD a to nemohu rict o Johny Cash, ktery ke konci zivota zas takove vyznamne vykony nepodaval a sam Walda Maruska ho soukrome nazyval "brucoun" a nebyl rad kdyz ho s Cashem srovnavavali, ale to je jina kapitola. Cisty hlas Neckare nas bavil a meli jsme ho radi, tedy jak kdo. Najdou se taci, kteri si mysli, ze vim o muzice h...no. No necht si mysli. Neckare bych s Cashem nesrovnaval, ani s Ozzym, ale preji mu aby pokracoval. Zni dobre.

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

21. 10. 2011 12:28
Re: Zpiva hezky

Cash že ke konci života nepodával výkony 8-o  Vždyť ten za závěrečnou tvorbu musel jít rovnýma nohama do nebe (a nejen proto, že byla hodně křesťanská), pusťte si třeba When the Man Comes Around nebo The Wanderer, mě to teda dostává stoprocentně.

1 0
možnosti

habit-.!..

21. 10. 2011 1:20
... Ozzy je špica pořád...

... a v těchhke lyrickejch poohách mečí nepřekonatelně... Vašek mě naposledy chytil v Smutně šílené princezně, to mi bylo deset - beru ho jako profíka, kterej měl pár dobrých chvilek, ale tohle nemá šťávu, jediná emoce, kterou tam cítím, je únava... ale i tak jsem si to rád poslechl, dík...R^

0 0
možnosti

...motýl bombardér

21. 10. 2011 0:58
naprosto

hrozný.

1 0
možnosti

culka

20. 10. 2011 20:29
člověka vážně mrazí...

překvapivě dobrá písnička.

1 0
možnosti

Hegemon

20. 10. 2011 20:04
Opravdu

nejde souhlasit. Je mi líto, ale opravdu mi vadí, že pan Neckář jíž není schopen držet melodii a jen recituje a to ještě špatně. Cash i na sklonku života zpíval. Vždy byl spojen s melodií a rytmem.

1 0
možnosti

Bogarová

20. 10. 2011 20:43
Re: Opravdu

A opravdu jste to slyšel? Nepíšete o něčem jiném?

1 0
možnosti

TondaN

20. 10. 2011 19:59
v roce devadesát

na něj přišlo v ústí  sedm lidí,včetně mně.;-Da dnes podívejme...:-)

0 0
možnosti

sorg1

20. 10. 2011 19:47
Připomínka

To co v češtině přrzpívala M. Rottrová není od Ozzyho Osbournea, ale od Black Sabbath(kde Ozzy v té době zpíval). A není to píseň Changes, ale píseň She's Gone ;-)

Zde cover od Rottrové

http://www.youtube.com/watch?v=BWC80Z9AZDU

A zde originál od Black Sabbath

http://www.youtube.com/watch?v=gNHDgi5jrFE

0 0
možnosti

habit-.!..

21. 10. 2011 1:07
Re: Připomínka

... Ozzy a Black Sabbath jedno jsou - teda aspoň pro mě...Ozzy bez Sabatů a Sabati bez Ozzyho mě nebavili - ale dík za tu připomínku, pěkně jsem si zavzpomínal...R^

0 0
možnosti

m.magdonova

20. 10. 2011 19:46
cash

Tak přesně to mě napadlo, že Neckář zní v té nové jako Cash v Hurt, kterou nazpíval na sklonku... Trochu mě zamrazilo, ale je to pěkné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.