Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

22. 9. 2011 17:32
Pane Prokope

Tato daň je důsledkem faktu, že Maďarsko je těsně před krachem. V případě krachu by bylo ještě hůř.

Pokud nechcete věřit "Řecku", věřte "Maďarsku".

0 0
možnosti
K

kaktusak

22. 9. 2011 20:52
Re: Pane Prokope

Ten kapitalismus prostě nefunguje nikde.

0 0
možnosti
VB

Vít Blaha

21. 9. 2011 22:24
Milý Davide,

když jsem si dnes četl Váš blog, vzpomněl jsem si na výborný film Potomci lidí - http://goo.gl/bVdKA Sci-fi o tom, jak to může vypadat v blízké budoucnosti. Popis britské společnosti, kde nic nefunguje, rabující bandy po celé zemi, hordy bezprizorných imigrantů z celého světa, většinová společnost zmasírovaná tupou televizí a v kontrastu s všeobecným marasmem luxus politických elit schovaných v perfektně vybavených "vnitřních městech".

.

Když jsem film viděl před 5 lety poprvé, líbil se mi. S postupujícím časem se mi zdá, že se z toho filmového sci-fi stává realita stále více.

.

Bohužel...

0 0
možnosti
DF

davidsson

21. 9. 2011 20:48
?

v Dánsku je DPH 25% tuším

0 0
možnosti
A

arl2010

21. 9. 2011 23:20
Re: ?

Dansko je fungujici zeme ktera za vybrane dane poskytuje svym obyvatelum sluzby na hodne vysoke urovni.

0 0
možnosti
K

kaktusak

21. 9. 2011 20:05
Vždyť si je zvolili, tak ať platí.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS