Diskuse

Vybírat peníze a sbírat konzervy pro Japonce je hloupost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stedrik

31. 3. 2011 7:00
tak mi řekněte,

proč dávat bezdomovcům nějaký peníze a jídlo, když jsou dost bohatí a žijí na nejlukrativnějších a nejdražších místech republiky jako je Václavák, Příkopy a podobně? To je to samé nebo ne?

0 0
možnosti
W

wiki5

31. 3. 2011 5:28
kdybyste

si nechal narust dlouhe vlasy a trosku v obliceji ztloustnul...

0 0
možnosti
Y

Yarda.

30. 3. 2011 22:21
Mám stejný názor.

Pokud je potřeba Japonsku pomoci (po dohodě s jejich úřady), mělo by to být organizováno na vládní úrovni, např. poslat jim tam nějaké vojenské zásoby - stany, výrobny pitné vody apod. Určitě poté co byla armáda profesionalizována toho tady ve skladech zůstalo dost - pokud to už není vytunelované. Pokud někdo cítí nutkání někomu pomoci, ať si zvolí nejbližšího bezdomovce, nechá jej u sebe vykoupat, dá mu nějaké vyřazené ale ještě nositelné ošacení a to jeho mu vypere a vyspraví a pozve jej na oběd. A to podle potřeby opakuje.

0 0
možnosti

neznámý pachatel

30. 3. 2011 23:51
Re: Mám stejný názor.

Ten bezdomovec zůstane bezdomovcem, zatímco ti Japonci mé peníze efektivně využijí.

0 0
možnosti

neznámý pachatel

30. 3. 2011 21:39
Jo, tak ty peníze dejme těm dětem

Rodiče jim je vezmou a vyrazí do hospody.

Já jsem pro to, aby se pomáhalo lidem, kteří jsou na tom špatně, ale ono je to neskonale složitější. Ten problém není vyřešen, jak píšete - ale ne proto, že by nebyla vůle, ale protože nikdo neví pořádně jak. Vy to také nevíte, já také ne. Primitivní řešení typu "neposílejte peníze (nebo konzervy, to je jedno) do Japonska, raději je dejte našim chudým dětem" totiž fakt nefungují. Kdyby to bylo tak jednoduché, už by to bylo hotovo.

Právě jsem dočetl poslední Pratchettovu knihu Nevídaní akademikové a jeho "teorii krabího kýble" doporučuji pozornosti.

0 0
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

30. 3. 2011 21:26
jo jo

Celkem rozumnej článek.

0 0
možnosti
M

mmmm1

30. 3. 2011 19:47
VÁŽENÝ AUTORE

- NA SVĚTĚ JE SPOUSTA ZBYTEČNÉ CHARITY:   některé státy -většinou ty co vyrábí nejvíce zbraní je posílají do států, které jim za to platí svým nerostným bohatsvím... pak se v daných státech provádí  genocidy kmenové války a  po lidech se chce aby zbírali lékarničky a posílali je tam.... Možná kdyby se nerostné bohatsví používalo na dovoz zemědělské techniky.... ale co má cenu vůbec mluvit o charitě... charita je hnusná hra s city lidí, na které parazitují politici, zbrojovky atd.   proč mám pořád na něco přispívat- platím daně , platím zdarvotní poj.- přesto se tu vybírá na srdce tu na přístroj tu na to......tam zase na ono....  někdo ty peníze asi krade a pak chyběj...asi....  naposledy jsem poslal na Thajsko- teď dávám 100 měsíčně na povodně.... přitom mám barák od 2002 sám zničenej a dodneška nedodělanej.... solidarita a charita v podání tohoto světa je směšná a tvrdím, že nikdy nefungovala....z Afrických států mizí miliardy - jen hlavy států kde jsou nepokoje maj miliardy  Švajcu

0 0
možnosti
TV

tomtop

30. 3. 2011 21:21
Re: VÁŽENÝ AUTORE

činy lidstva jsou protichudne, je ale fajn, kdyz nekdo obcas udela neco dobreho .. obvykle proto , ze nekdo udelal neco sobeckeho .. zleho

0 0
možnosti
P

petr.n_22

30. 3. 2011 19:14
No ono je to dost...

....také o tom, že Japonci za tohle nemůžou, a je zde téměř jistota, že pomoc bude využita efektivně. Třeba v Africe je problém jiný, za danou situaci si tam lidé můžou dost sami - vyhnali bílé farmáře, čím více zdrojů se tam pošle, tím více dětí si udělají. Což je asi ten největší problém, prostě oni nepřemýšlí, jestli ty děti uživí.

0 0
možnosti
M

mmmm1

30. 3. 2011 20:00
Re: No ono je to dost...

Jednou jsem koukal na film od UNICEF- NEBO ČERT VÝ OD JAKÉ org. vybíralo se na Afriku, Pakistán atd. .... a většina rodičů tam mluvila o tom, že musí mít hodně dětí, aby se o ně ve stáří měl kdo postarat..... přitom je nebyli schopný uživit, ale děti pro ně pracovali u důlních společností za dolar na den....  takže já mám platit dělníky nějaký důlní společnosti....    ani korunu už nikam nepošlu....  Jinak to s těma hodně dětma mi připomíná důchodovou reformu unás.... hodně dětí, ale kdo je zaměstná to momentálně nikdo neřeší...;-D  Tenhle svět mi příde jak počítačová hra ..... někdo si hraje a ostatní jen běhaj ...

0 0
možnosti
PJ

pedro14

30. 3. 2011 19:07
vas si povazuju

pisete dobre

0 0
možnosti