Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jay6

10. 3. 2011 1:25
Proč ne?

Proč by patrně potomek maďarských cikánů Bátora, nemohl posílat české cikány do Indie, když potomek patrně maďarských cikánů Sarközy(shodou náhod francouzský prezident)posílá rumunské cikány z Francie zpět do Rumunska? Poturčenec je nejen v tomto případě, evidentně horší Turka!

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

9. 3. 2011 11:31
Proč nepohrdat...

...na základě nálepek? V čem se to liší od pohrdání jednotlivci?

-

Já to beru takhle: černochy v Evropě se pohrdat může, protože černoši nemají v Evropě co dělat. Pohrdat černochy v Africe bych si nedovolil, protože jednak by mi rozbili hubu (je jich tam víc) a jednak tam jsou doma, takže naopak mají právo pohrdat oni mnou. Ale v Evropě jsem doma já, tak si tu budu pohrdat, kým uznám za vhodné. Když se to dotyčnému nelíbí, může jet domů, já ho tu násilím držet nebudu.

-

A pohrdat protestanty je vůbec blbost. Já v životě žádného nepotkal, a jestli jo, tak jsem si toho nevšiml. Budu raději pohrdat plošně všemi abrahámisty bez rozdílu (to se taky může, jelikož abrahamitská náboženství patří na Střední východ a v Evropě mají asi tolik co dělat, jako ti shora zmínění černoši ;-))

0 0
možnosti
VP

vojcek_p

7. 3. 2011 19:04
.

V celém článku vůbec neútočíte na názory kritizovaných osob (a že by se tam dalo s lecčím polemizovat), ale útočíte přímo na ty osoby. Což je ubohé a celý článek to shazuje na úroveň Paroubkovských vzteklých útoků.Rv

0 0
možnosti
G

Gmur

7. 3. 2011 17:55
dobry

;-D

Ten Henryk Lahora je fakt diloR^R^;-D;-D

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

7. 3. 2011 15:35
Tohle se mi zdá taky přitažené za vlasy..

příliš tolerance a mltikulti nadšení demokracii ničí. Ano. Z tohoto blogu beru také za svou větu kopíruji: " Ano, já mám svoje názory, hodnoty a záliby, ale nechci je absolutně uplatňovat na všechny – .." jenomže to je jen výraz osobní zodpovědnosti. Nikoliv jakékoliv větší. Faktem je, že pokud se jakákoliv menšina chce definovat jako menšina a parazitovat na většinové společnosti..měla by mít jen dvě možnosti: Buď se své menšinovosti vzdát, nebo se asimilovat. Joch je kapitola sama o sobě, Bátora také, Klaus jakbysmet, Havel..jémankote! ))) A co ti politici, náměstci, vrazi, zloději, podvodníci, kuplíři...kdo tyhle všechny přinutí myslet a jednat v mezích tak jemných nuancí morálky a etiky?

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

7. 3. 2011 15:35
Re: Tohle se mi zdá taky přitažené za vlasy..

A co třeba některé blogerky ( a blogeři ), které vám při vážné debatě řeknou naprosto chladně, že morálka a etika neexistuje? Ten boj se vede o něco jiného - O vyvážení konzervativismu a liberalismu tak(!), aby vyhovoval požadavkům moderní demokracie 21. století. Ale nejprve si musí itelektuálové ujasnit, co to ta demokracie 21. století vlastně je.:-)[>-]

0 0
možnosti
B

Brutvann

7. 3. 2011 15:22
čoveče, vy jste chorý !

Platíte si ale maďarské zdravotní pojištění ?  Taková  mnohaměsíční hospitalizace se prodraží....:-P

0 0
možnosti
V

Viki007

7. 3. 2011 14:12
Davídku,

blábolíš.

0 0
možnosti
JU

Nubby

7. 3. 2011 14:11
Treba...

...s nema ma negativni zkusenosti ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.