Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mv02

18. 1. 2011 1:01
Bufet

Hele, fakt sorry, ale jestli někdo děla šest let senátora a pa nesezene nějakou normální práci, tak me to přijde taky divny. A slyšel jsem, ze v bufetu teď bude prodávat Michálek, tak bacha na štěnice v gulasovce!

0 0
možnosti
SHI

sir Humprey IX.

16. 1. 2011 13:59
bolševik cojanato kvičí, to je nejlepší karma pro článek

:-)))

0 0
možnosti
C

cojanato

16. 1. 2011 14:37
Humprey roznasi falesne zpravy

:-))

Dela ti to dobre Humprey (J.Pavlicku) ?

0 0
možnosti
C

cojanato

16. 1. 2011 11:49
Nenavist a zloba....

mivaji ruzne podoby, autor to predvedl v plne sile. Kultivovanost projevu zcela absentuje.

Pane Prokop, vylil jste si zluc a komecne se Vam ulevilo ? Vam dokonce vadi, ze byvaly politik se dovede zivit obycejnou, poctivou praci, na rozdil od mnoha jinych ?

Pan Mejstrik nebyl muj kun a nazor na vysledky jeho politickeho pusobeni mohu mit takove ci onake. Vas nechutny, dehonestujici vylev proti nemu, je ubohost.

Jste zjevne nevyrovnany clovek i po strance nazorove a chybi Vam soudnost.

0 0
možnosti
V

VašekIV

16. 1. 2011 12:33
Re: Nenavist a zloba....

pana Prokopa neznám, možná je takový, jak ho popisujete. To však neznamená, že nemá pravdu. V tomto případě dokonce hlubokou.

0 0
možnosti
H

honys

16. 1. 2011 10:04
Váš článek mi připadá jako zoufalý pokus

nějakého pomatence, ale s jednou věcí se dá  souhlasit a to je pohled na Mejstříka, který je skutečně zcela realistickým pohledem na zkrachovalou existenci, na člověka který druhou polovinu svého života zasvětil neuvěřitelné nenávisti a na ní také konečně dojel. Ty ostatní příměry co tam máte jsou zcela nevhodné a navíc úplně mimo mísu. V jistých směrech jste stejný zaslepenec jako taxikář Mejstřík.

0 0
možnosti
MV

marka40

20. 1. 2011 7:47
Re: Váš článek mi připadá jako zoufalý pokus

R^

0 0
možnosti
N

nevinnaobetcenzury@seznam.cz

16. 1. 2011 9:57
Ten článek není ani tak hloupý,

jako spíše zlý. A já nemám zlé lidi rád RvRvRv

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

16. 1. 2011 8:59
Když už vzýváte Boží existenci

Zkuste se zamyslet, zda to, co říkáte je pravda... Co kdyby náhodou ne? Co říkáte?

0 0
možnosti
C

carolusI

16. 1. 2011 0:32
Vážený pane

ten Váš pamflet nám neříká nic o panu Mejstříkovi. Snad jen to že si jako senátor nenakradl aby si mohl v klidu užívat nakradené státní peníze. Z Vašeho pohledu je to zřejmá neschopnost. To vypovídá hodně o Vás i o lidech, které tolik opěvujete a dáváte nám za vzor.

0 0
možnosti
OK

Kurri22

16. 1. 2011 0:37
Re: Vážený pane

Přesně. Taky mě to praštilo do očí. Dále autor říká, že je Mejstřík "nějakým" vychovatelem. Ten vychovatel je určitě prospěšnější, než kdyby si někde vyžebral politickou funkci. Nevím kde se bere přesvědčení, že kdo do politiky vstoupí, automaticky tam musí zůstat.

0 0
možnosti
J

jurneff

16. 1. 2011 0:32
Dokázal jsem to přečíst jen s vypětím sil

a proto žasnu nad ubohostí vašeho nenávistného blogu. Vy víte, že si chtěl nakrást jako Stáník, ale kvůli vlastní hlouposti to nedokázal. Pane, vy jste ale v..

0 0
možnosti
OK

Kurri22

15. 1. 2011 23:11
Něco tak ubohého jsem už dlouho nečetl.

Já pořád nechápu to černobílé vidění světa těchto "klausovců", ke kterým autor zjevně patří. Podle těchto kdo nekriticky neobdivuje Klause je automaticky proti němu, takže je to "pravdoláskař" a dokonce tedy marxista (takto jsem to pochopil).

Mejstříka taky zrovna nemusím, je to jen kecal. Ale ukažte mi senátora, za kterým po 6-ti letech jde vidět nějaká práce. Navíc jsem nepochopil, proč se v článku o Mejstříkovi autor naváží do lidí jako je Tomáš Halík. Jsem přesvědčený ateista, ale Halíka jsem nikdy neslyšel navážet se do Klause a namyšlený se mi taky nezdá (doufám, že nejen mě). Autor asi vidí Halíka jako přirozeného Klausova nepřítele proto, že Halík často mluví o morálce.

Z posledních článků/projevů Klausových stoupenců (kam auto zjevně patří) se mi, ale opravdu svírá žaludek. Nedávno jsem četl ten seznam "pravdolásek", podle Hájka je Michálek fízl, teď tohle. Skutečně si začínám myslet, že členové této skupiny mají kromě společné modly (Klause), ještě společnou nízko inteligenci

0 0
možnosti
S

sorki

15. 1. 2011 23:56
Re: Něco tak ubohého jsem už dlouho nečetl.

..já zase žasnu nad vaší neinformovaností: "nikdy neslyšel navážet se do Klause"?? 8-o Přitom Halík je hned druhý po Pehem: Pehe skoro nemá článek, kde by se negativně nezmínil Klausove. Už je to až legrační - bez Klause by Pehe ztratil inspiraci. A je jedno, o čem článek je. Dokonce o něm napsal "objektivní" knihu. A víte, kdo jediný zmínil tuto knihu jako jednu z knih roku? No přece fráter Haliků. ;-D

0 0
možnosti
ŠF

stev

15. 1. 2011 22:34
Autore, je mi Vás líto.

Na ty Vaše plivance nelze říci nic, než: ubohost sama.

0 0
možnosti
S

sorki

15. 1. 2011 23:57
Re: Autore, je mi Vás líto.

..u vás není divu..:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.