Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pgjed

30. 7. 2010 15:25
Jiná forma sebeobelhávání

Četl jsem a spokojeně si notoval s autorem až k textu: "... volím ODS a nyní poprvé i TOP09, Klausovy názory mi v 90ti procentech velice vyhovují..."

A tím jsem skončil. Co chcete vážený těm dvěma a Semínovi vyčítat? V čem jste lepší, že si lžete do kapsi jinak a podporujete jiné darebáky?! Nenechte se vysmát!;-D

0 0
možnosti

Bonasek

30. 7. 2010 0:06
A co takhle...

A co takhle Jakla z Paluczynskim ukamenovat, Prokope??? 8-o

PS: Vaše důkazy pro fašoidní sklony těchto pánů mne opravdu pobavily...

0 0
možnosti

a-b-c-d

30. 7. 2010 6:53
Re: A co takhle...

to už je tak ode dávna, že zloděj křičí chyťte zloděje, a člověk s fašistickým pohledem na jiné lidi kvičí, že ONI jsou fašisté (jako on), zastavte JE :-)

0 0
možnosti

Lanta.2004

29. 7. 2010 23:40
Už mě to dnes nebaví

Dobrou noc všem

0 0
možnosti

crutov

29. 7. 2010 22:10
Karma a souhlas...

Taky to vnímám jako elitářský fašoidní nálepkování a dělení lidí na kasty.

Jsem vege-eko, multikulti, "pseudo-humanista" a bojim se, že by mě pak (az/jestli budou u moci) tyhle lidi zplynovali. EU;-DR^

0 0
možnosti

a-b-c-d

30. 7. 2010 6:56
Re: Karma a souhlas...

jen aby Vás pak nezplynovali tihle, co tak horečně nálepkují každého, kdo se odváží něco namítat, když se mu se*e na hlavu, protože tihle sice používají jiné metody, ale mají v tom dlouhou a úspěšnou praxi...

0 0
možnosti

Amoniak

29. 7. 2010 21:53
Srovnání

Je vcelku dobře že pan Prokop upozornil na zajímavou iniciativu. Určitě jde o věc která si trochu propagace zaslouží.

-

Když jsem si tak pročítal jména některých signatářů - no, uznávám, nebyl to vždycky můj šálek voňavého nápoje. Ale stále je to o moc slušnější společnost nežli oponenti téhle iniciativy. :-P 

0 0
možnosti

paulczynski

29. 7. 2010 21:54
Re: Srovnání

R^

0 0
možnosti

Kolumbo

29. 7. 2010 21:52
Člověče, vy

jste mne dostal! Začal jsem zkoumat, co jsem všechno udělal a pak to porovnával s jednáním vůdčích nacistů. A zhrozil jsem se!!! Nedávno jsem si dal špenát a já zjistil, že špenát jedl i Adolf Hitler!!! Heydrich šermoval a to já taky!!! A Goebbels byl hubenej - jako já!!! Jsem v šoku! Nemám se jít udat úřadům, aby mne podle nějaké směrnice EU preventivně internovaly? Abych nenarušoval soužití multikulturních duhových lidí?

0 0
možnosti

paulczynski

29. 7. 2010 21:53
Re: Člověče, vy

Vezměte si provaz a běžte se rovnou zastřelit do rybníka.;-D

0 0
možnosti

VsichniMeMajiRadi

29. 7. 2010 21:38
To myslíte vážně?

Nejste vy ten bájný obyčejný člověk?

0 0
možnosti

paulczynski

29. 7. 2010 21:27
A takhle my tady žijeme

8-o

0 0
možnosti

echo.3

29. 7. 2010 21:34
Re: A takhle my tady žijeme

:o))

jaká náhoda Pavouku, máme stejný time příspěvku!

Já zde hájím Vaše ctěnné jméno a Vy mně  zatím chcete zrušit moji oblíbenou ČT-veřejnoprávní?

0 0
možnosti

MORHHO

29. 7. 2010 21:15
No to jste se tady pěkně vyzvracel, pane Prokop

Fujtajbl......RvRvRv

0 0
možnosti

meloun.rudy

29. 7. 2010 21:03
Paluczynski jenom provokuje

zkouší kdo se na to chytne. Je to týpek, který si myslí, že kdo má prachy má pravdu, protože si ji může koupit. Jako každej správnej snob hraje golf a má permanentku do  divadla kam chodí na státem dotovanou kultůru, zneužívá stavební súpoření, ale přitom je děsnej konzervativec - jenom hubou. Činam je obyčejnej malej českej moravskej brouk Pytlík.

0 0
možnosti

echo.3

29. 7. 2010 21:27
Re: Paluczynski jenom provokuje

Vy taky? Komolíte mu to jméno ještě víc a ještě z Velkého Paulczyňského děláte malého Pytlíka?

:o))

Styďte se!

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.