Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jakub Gros

15. 3. 2010 17:43
Hnus

Jsem z Uherskeho Hradiste, kolem veznice jsem denodenne chodival, mel jsem to stesti a byl jsem i v ni na prohlidce. Mel jsem moznost mluvit s lidmi, kteri v ni byli. Hanba Grebenickovi. Mel by byt zticha, kdyz uz se alespon neomluvi.

0 0
možnosti

peterudes

15. 3. 2010 17:42
0 0
možnosti
J

Jst1951

15. 3. 2010 17:41
To neni drzost

Pan Grebeníček neni drzý. V tomto státě,který je prolezlý komunisty skrz naskrz je spíše obdivuhodné, že se něco takového chtělo jako památník obětem komunismu udělat. Pan Grebeníček totiž plánoval na místě bývalé věznice v UH udělat pomník obětavým a čestným, soudružským a kamarádským vyšetřovatelům, kteří svým obětavým mučením a mlacením těch hnid kulaků,buržoustů a černoprdelníků přeci budovali lepší život nás všech. :-P8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.