Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eAA00

20. 1. 2010 21:13
.....

Já to říkám, kudy chodím. Na Havla se nesmí sáhnout, je to NEKRITIZOVATELNÁ persona. U Zemana nevadí, když se ho v TV redaktor zeptá, jestli mu ještě tak chutná becherovka. Zato u Havla za podobné věci se už volá po potrestání. Co Havel s rypáčkem čuňátka, v SS uniformě na titulních stranách našeho tisku, umíte si to představit ??? Dle mě je to jeden z největších škůdců polistopadové politiky a díky jeho masovému propouštění nejtěžších vězňů a podpoře bombardování Srbů sám zločinec. Co, Lžidnes, opět budu smazán ? Zajímavé, ačkoli se snažím psát ve vší slušnosti, nepoužívám sprostná slova, jakmile kritizuji Havla, jsem smazán.

0 0
možnosti

eAA00

21. 1. 2010 13:42
Re: .....

Jinak děkuji autorovi blogu, že mi připomněl, abych se zas na EUportál podíval a tento "skvost" si přečetl. Je asi psán nějakým zhrzeným disidentem, dost ošklivým slovníkem, ale spousta pravdy tam být může. Zajímavé třeba "olizování s Vondrou"...Když tu bylo pod jedním blogem jako reakce dost ošklivě napsané nařčení prezidenta Klause, že je 4%, místním cenzorům to samozřejmě nijak nevadilo. Řekl bych, spíše naopak. Vždyť jejich novinářští bossové vyhodili reportéra za to, že psal příznivě o Hradu a negativně o L.S. Takový reakcionář se samozřejmě nehodí do soudružského kolektivu, kde všichni vzhlíží k jasným, světlým zítřkům pod vedením Německa. No. A já pod tu reakci stejně hnusně napsal, že mi to sedí spíše než na současného prezidenta, tak na pana EX. Bum, smazáno...No a ve světle zmiňovaného článku...Není šprochu...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS